tiistai 13. marraskuuta 2012

Aurinkoista tiistaita

Ensiksi Tervetuloa Maelka X blogiani lueskelemaan, sinulla on mielenkiintoinen blogi.

Oli hieno, aurinkoinen päivä. Lumet ovat täältä jo melkein kaikki poissa, ei ole kuin räystäiden alla vähän lunta. Oli pakko taas lähteä heti aamusella ulos katselemaan olisiko jotain vielä puutarhasta jäljellä. Vain yksi pensas oli enää kukassa, pensashanhikissa oli keltaisia kukkia :)


Joku vaan vetää minua tuonne rannalle, yritän vahtia miten sen maisema muuttuu talven tultua. Edellisenä yönä olikin kova tuuli, mutta nyt oli jo tyyntä. Jäästä ja lumesta ei ole enää tietoakaan.


Viime viikollahan minä aloitin joulukorttien teon, viikon niitä värkkäsin. Sitten alkoi innostus vähentyä, kun silput lisääntyi ja koko olohuone oli täynnä paperia ym "roinaa". Mulla kun ei ole paikkaa jossa askarrella, ja pitää valloittaa olohuoneen pöytä jos jotain teen tai ompelen. (Onneksi käy vähän vieraita:))







Sori huonoja kuvia. Enkä ruvennut jokaista kuvaamaan erikseen, kun tuo kamera on mikä on. Sisällä on jouluisia "värssyjä" ja joissakin jotain kuvia vielä liimattu. Käytin näihin myös kierrätystarvikkeita, enkä paljoa rahaa. Tavoitteenahan mulla oli tehdä 20 korttia, voipi olla että teen vielä lisääkin kunhan vähän "lepään" ja teen jotain muutakin välillä.

Paistettiin muuten ensimmäinen Joulukinkkukin viikonloppuna :)
Kyllä eka kinkku pitkästä aikaa maistuukin hyvälle, tässä kirjoitellessa olen nauttinut sitä mieheni tekemän aika tujun konjakkisinapin kanssa.



6 kommenttia:

  1. Olet ollut ahkerana ja tehnyt ihania joulukortteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta vaan, mielenkiintoista niitä on suunnitella ja väkertää. Ei aina jaksa neuloakaan :)

      Poista
  2. Wau, sulla on ollut oikein korttitehdas siellä pystyssä ja hienoja tuotoksia oletkin saanut aikaiseksi.

    Miten ihmeessä tuo hanhikki voi vielä olla hengissä?? Meillä ei kyllä tasan kuki enää yhtään mikään tuolla pihassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Kait se hanhikki yrittää nyt kukkia, kun syksyllä on ollut niin heikkoa sen kukinta. Mun piti nuo pensaat jo leikata alas, mut jostainsyystä unohtu. Niin huonosti ovat kukkineet muutamina vuosina.

      Poista
  3. Voi miten kauniita kortteja olet tehnyt - ja paljon!
    Minäkin ihmettelen tuota hanhikin kukintaa, minä olen lounais Suomessa, eikä meillä kyllä kuki enää yhtään mikään, pelkkää pimeää ja märkää joka puolella.
    Kiva, kun olet vieraillut blogissani, löysinpä näin minäkin kivan ja mielenkiintoisen blogin!

    VastaaPoista