torstai 10. lokakuuta 2019

Kalenteripostaus ja arvontavoitto đź’–

Olen jo miettinyt tehdä postauksen kalentereista. Olen jonkinlainen kalenterituunaaja ollut jo monta vuotta, ainakin noin 3 vuotta.  Päiväkirjaakin olen aloittanut kirjoittaa jo lapsena, mutta sitten se jäi ns. ruuhkavuosina  kun lapset olivat pieniä, perhe-elämä ja työkiireet veivät aikaa.
Nyt onkin taas monta muistikirjaa täynnä kaikenlaista höpinää.  Kirjoittaminen on ollut yksi keino selvitä elämään tulleista kriiseistä.


Tänä syksynä täyttyi yksi muistikirja, tuo keltainen. Jossa olikin tapahtumia yli vuoden ajan, monta muuttoakin. Se oli ensimmäinen ns. pistesivuinen muistikirja.

 Sitten ostin Tigerista seuraavan pistesivuisen, tuon vaaleanpunaisen muistikirjan, jonka kannessa lukee Bullet journal. Siihen aloitin jonkinlaista päiväkirjan ja bullet journalin sekoitusta piirrellä.
Mulla ei tule varsinaista bujoa, johon tulee sisällysluetteloa, tulevaisuuslogia, tehtäväluetteloita, enkä suunnitelmalistauksia tms tehtyä.

Olen piirrellyt kk näkymän ja liimaillut lehdestä lekattuja kuvia tässä syyskuussa
 Kuukausinäkymiä ja viikkonäkymiä olen kyllä harrastanut, mutta mulla pitää olla myös kirjoitustilaa, jotta saan kirjoitella päiväkirjamaisesti.
Nyt ajattelinkin että en enää osta tuollaista isompaa kalenteria jonka viime vuonna hankin, vaan tuunailen kalenteria tuohon vaaleanpunaiseen muistikirjaan...


Mutta nyt minulla olikin ONNI  đź’– saada Hopeinen Kuunsilta-blogista Liisalta arpajaisvoittona tämä Ihana HYVĂ„N MIELEN PĂ„IVYRI ensi vuodeksi!  đź’– KIITOS  LIISA !

 Lisäksi sain suloiset kortit ja kahviliinat.
Tämä Positiivareiden  päivyri oli paljon hienompi, kuin mitä osasin kuvitellakaan!
 En ole koskaan nähnyt näitä Positiivareiden tuotteita, joten tämä on positiivinen yllätys.
Aloitus viikko, sori nämä kuvat näyttävät niin pimeiltä!
Kalenteri alkaa jo marraskuun loppupuolella Tuskin maltan odottaa siihen asti :)

 Puolivuotisnäkymät ovat vuodelle 2020 ja 2021

Joka kuukauden alussa on ajankohtaan kuuluva kuva ja monenlaista kannustavaa sanomaa sille kuukaudelle, runoja neuvoja, rohkaisuja yms
Kuukauden aloitussivu
 
Joka viikolle on viikkonäkymät.
Mulla on vielä tapana koristella näitä aukeamia tarroilla, teipeillä, kuvilla, väreillä tms
Niinpä tykkään, että tämä onnistuu hyvin, koska nämä sivut ovat pääosin valkoisia

Hyvä kun tässä päivyrissä on nimipäivät 
ja edellisen kuukauden-, tämän kuukauden ja seuraavan kuukauden päivät

Päivyrin lopussa on tyhjiä, kauniisti kuvioituja sivuja joihin voi kirjoittaa, 2 sivua muistettaville merkkipäiville, nimipäivät aakkosjärjestyksessä ja kalenterit ensi ja seuraavalle vuodelle

 Jokaisen kuukauden lopussa on tilaa vaikka kirjata kuukauden menoja tai muuta, mitä vain haluaa
Ohutlyijyinen lyijykynä oli mukana sekä kierteeseen napsautettava viivain, jossa lukee Asenne ratkaisee aina.
Kuukaudet löytyy helpommin, kun on tuo joka kuukauden numero erivärisellä merkkittynä reunassa

Tarroja, joilla voi merkata asioita on mukana arkillinen

Edessä ja takana on muovitaskut, joissa voi pitää tarroja tms💖

Tämä oli aivan ihana arpajaisvoitto, Kiitos siitä Liisalle! 
Tämä tulee nyt käyttöön heti kun marraskuun loppu koittaa.
Pakettikin tuli hurjan nopeasti ja kätevästi perille.
Kiitokset Positiivareille hienosta päivyristä.
Kiitokset kaikille kommenteista edelliseen ja jos jaksoitte tänne asti lueskella tätä :)




12 kommenttia:

  1. Kiva palkinto! Onnea voitosta:)

    VastaaPoista
  2. Onnea voitosta! Onpa kaunis syyskuva tuolla ylhäällä! Minä olen pitänyt kanssa jonkunlaista muistikirjaa erikois-tapahtumista ,jota tuunailen. Kalenteri mulla on ihan tavallinen,mihin kirjoitan vaan muistettavat menot.

    VastaaPoista
  3. kiva palkinto! Hamasta nuoruudesta muistan teinikalenterit, joihin monet kirjoittivat tapahtumia.

    VastaaPoista
  4. Onnia arvontavoitosta! Monipualisen tuntuune kalenteri. Mä en yleensä pääse kirijootteluus alakua pitemmälle. Ihime, että oon plokia kirijoottanu jo useemman vuaren.

    VastaaPoista
  5. :)
    aina jännitän..noita paketti lähetyksiä..ettei vaan hukkuis matkalla:)
    Mutta olen iloinen siitä että tykkäät kalenterista,ja paketti oli mieleinen:))
    Sinulla ihania päiväkirjoja.
    Yhdelle uudelle sähköposti/kirje ystävälle ,kirjoitinkin.
    Kirjoittamiseen saa ilot ja surut oikioilla nimillä,paperille se on terapeuttista:)
    Minä vaan kirjoitan runoja ja /runoelmia:)))))
    Ihanaa viikonloppua!!Sinulle Emilie!!

    VastaaPoista
  6. Onnittelut. Nythän osuikin arvontavoitto oikeaan osoitteeseen.

    VastaaPoista
  7. Onnittelut kivasta arpajaisvoitosta! Kalenteri näyttää hyvältä. Kätevää, että on aljon tilaa kirjoittaa tietoja kullekin päivälle. Olen aina tykännyt kalentereista ja kirjoittanut niihin kaikenlaista. Muutaman vuoden ajan olen hankkinut OmaPiha-lehden puutarhakalenterin, joka on samankaltainen kuin tuo Positiivarien kalenteri.
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  8. Upeita kalenterituunauksia ja onpas voitto osunut oikeaan osoitteeseen. Onnea.

    VastaaPoista
  9. Sattuipa voitto oikeaan osoitteeseen. On kuin sulle tehty. Onnea.

    VastaaPoista
  10. Onnea mukavasta arpajaisvoitosta. Mielenkiintoiselta näyttää!

    VastaaPoista
  11. Onnea voittajalle voittosi oli aivan ihana ja juuri sinulle tarkoitettu.

    VastaaPoista
  12. Oih...ihana arpajaisvoitto ❤❤❤

    VastaaPoista