Näytetään tekstit, joissa on tunniste lahja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lahja. Näytä kaikki tekstit

tiistai 13. joulukuuta 2016

Yllätys tosiaankin

Naapuri pyysi kahville ja poistullessa aattelin käydä katsomassa postilaatikkoa; eihän siellä ole kuitenkaan mitään näin tiistaipäivänä, kun ei tule mainoksiakaan.

Olinpa väärässä, oli pari muuta kirjettä ja ...tosi yllätys! Aivan mahdotonta, toistelin vaan yksinäni, että Ei voi olla Totta...Mitä Ihmettä.
Enkuli pääsi kyllä nyt yllättämään Täysin. Meinasin ihan pyörtyä ja lentää pehvalleni. Hän lähetti Nämä Minulle ???

Kuvasin kännykällä ja kameralla molemmilla

Voi valtavaa, mitä ihanuuksia

Onnen Enkeli, ihana pitsi- ja kimallus-ihanuus
Suloinen kortti
Ihana ATC kortti; Kaamoksen valo on kaunis

Ihana ATC kortti; Suurten siipien suojassa on turvallista olla
Kaksi ihanaa mehiläisvaha-taideteosta ja ihana kortti ja vielä muu tervehdys.
Kuvissahan eivät näytä oikeelta, on valo ominaisuudet ja kameratkin senverran heikkoja mulla.

En tiedä miten voisin kyllin Kiittää tästä Ihanasta Yllätyksestä! 
💖💖💖KIITOS!💖💖💖
Laitan nämä visusti talteen kunhan ensin esittelen kaikille tutuille :))

Valoa näin Lucian päivänä!

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Eilinen yllätys

Ensiksi Tervetuloa Maarit lukijakseni!


Eilen olivat tulppaanit vielä tällaisia, tänään ne ovat enemmänkin rupsahtaneita. Joten viikossa ne menivät jo huonoiksi.

Eilen käytiin kaupungissa (ruoka)ostoksilla, tullessa yleensä katson postilaatikosta postit. Sanoin vielä, että eihän siellä laatikossa mitään ole tiistaina kuitenkaan. Vaan siellä olikin Yllätys. Paketti :o.
Oikein kaunis, mukava yllätyspaketti. Ystäväni sieltä kaukaa etelästä lähetti paketin.



Paketissa oli kortin lisäksi kaksi virkattua tyynynpäällistä, patalappu, saippua ja suklaa. Voi kiitos kaunis!

Koska eilen unohdin ostaa postimerkit ystävänpäiväkortteihin, niin tänään on lähdettävä kävelemään postitoimipaikkaan asti niitä viemään. On vähän liukastakin, enkä viitsis, mut huonosta muistista saa kärsiä ;).
No käynpä kirjastossa samalla, olenkin jo lukenut entiset kirjat.



Tällaisia kortteja sain eilen tehtyä.

Tässä bloggerissa on nyt muuttunut tämä kuvien laittaminen erilaiseksi. Ei voi määrittää kuvien paikkaa eikä kokoa??? vaan ne tulee tuohon reunaan. Täytyy tutkia asiaa...

Mukavaa päivänjatkoa!