torstai 13. syyskuuta 2012

Syksyn lehtiä

Posti toi parin päivän välein uusimmat puutarhalehdet. Väkisinkin tulee vähän arvioitua ja vertailtua niitä toisiinsa.



Näistä kyllä mun mielestä tälläkertaa Kotipuutarha vie voiton. Siinä on monta mukavaa kesäpuutarha esittelyä, kiva juttu koristelaukoista, kuvatkin ovat hienoja.

Tämänkertainen Viherpiha jää minusta huonommaksi. Yksi hieno juttu siinä on Espoon Marketanpuiston esittely. Siihen paikkaan haluaisin päästä käymään joskus.

Kyllä nämäkin taas keväällä tulee uudestaan luettua tarkkaan, kunhan puutarha-innostus taas iskee.
Nyt jo on suurin into laantunut ja pitäisi keksiä jotain uutta innostuksen kohdetta loppusyksyksi. Vielä olisi ostettava kukkasipuleita lisää, vasta alle 90 sipulia on istutettu. Ja liljojen sipuleita kun löytäisi jostain.

Monena talvena olen väsännyt tilkku-hommeleita, pitänee alkaa tutkimaan tilkkuvarastoja, jos sieltä löytyisi joku keskeneräinen työ, jota voisi jatkaa.

2 kommenttia:

  1. Kyllä yleiseti ottaen Kotipuutarhalehdessä on mun mielestäni paremmat ja syvälle luotaavammat jutut kuin Viherpihassa.
    Molemmat mulle tulevat ja nyt tilasin sitten vielä Oman Pihankin :)

    Käsityöjuttuja täälläkinpäin kaiveltu esiin viimeviikkoina.

    VastaaPoista
  2. Minustakin tuo Kotipuutarha on parempi lehti. Sama vika täälläkin, mutta olen alkanut kutomaan villatakkia ja erehdyin ostamaan tilkkulehden :)

    VastaaPoista