maanantai 13. elokuuta 2018

Aurinkoinen ajatus

Mulla on pieni kirjanen; Aurinkoisia ajatuksia Kohti onnellisempaa elämää, josta otan sivun auki sattumanvaraisesti. Tänään avautui tällainen ajatus

" Emme saa antaa sellaisten asioiden, 
joita emme voi saada, 
tai joita meillä ei ole, 
tai joita meidän ei pitäisi saada, 
estää meitä iloitsemasta niistä asioista, 
jotka meillä on, ja jotka voimme saada.

Kun arvioimme onnemme suuruutta, 
älkäämme unohtako tätä, 
sillä eräs vaikeimmista asioista elämässä on
oppia olemaan onnellinen ilman niitä asioita, 
joita emme voi tai meidän ei edes pitäisi saada."
Richard L. Evans

Aikalailla tuulinen ja sateinen päivä tänään, joten mukava olla ilta siistissä kodissa, 
vaikka katsellen TVstä jotain elokuvaa.

Ulkona tuoksuisi tämä kaunotar huumaavasti :)
Puulilja Pretty Woman
Mukavaa viikon alkua teille kaikille!

5 kommenttia:

  1. Viisaita sanoja. Ja kauniit kukat. Meillä on kaikki ihan ruskeana kuivan kesän jäljiltä. Ainut hyöty ehkä se, että nurmikkoa ei ole tarvinnut leikata kai kuin kerran koko kesänä, kun ei se raukka kasva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! Sattui tuo ajatelma kohdalleen mulle, kun vaan kaipailen aina jonnekin, enkä osaa olla tässä hetkessä useinkaan tyytyväinen.
      Täällä on kyllä nurmikko kasvanut, ruskistunut on vain aika pieni ala etelän puolella. Vaan olen ollut tyytyväinen kun kerta viikossa niittäminen on riittänyt. On niin liikaa tuota nurmikkoalaa, eikä voi nyt jättää niittämättä, kun koetetaan myydä tätä paikkaa :)

      Poista
  2. The last photo you took of the white flowers with the pink coloring around the edges of the petal is absolutely stunning. Thanks for the share, hope you have a fantastic rest of your day. Keep up the posts!

    World of Animals

    VastaaPoista
  3. Oi``,just samasta asiasta puhuin "hyvälle pitkäaikaiselle ystävälle".
    Siis hitsi kun totta joka sana!!!Jos ryvet menneessä ja joka aamu levität samat mustat raidat pöydälle,ja sitten etsit kauniita asioita,minä en vaan löytänyt.18 vuotta .olen aikonut siivota varastoa,itkenytkin kun isäntä "kehotti" nakkamaan tyhjänpiväiset pois.en voi nakata nehän on minun elämä,niin luulin....olin jotain kun muistot synkätkin... pidinkynsin ja hampain kiinni.AJATTELIN minulla ei ole mitään jos nuo menetän ,minusta kuolee joku??,hulluja puhuin ja vannottelin itselleni, ja uskoin kaikki olevan totta:)
    Nyt olen helpottonut pystyn hengittämään paremmin:)) ympärilläni on tilaa....ystävätär sanoikin :että olet ihan eri ihminen ,valoisa:)Päästin 18-vuotta varastoom kerätyistä,mustista raidoista IRTI!!!nyt elän itselleni teen mukavia juttuja(lähinnä kierrätys materiaalista:)))nautin luonnosta,kaikesta kauniista,annan silmäni loistaa!!,myös vastaantulijoille!!!Voi kun minä tulin iloiseksi kun löysit minun blogiini:)).Kiitos!!!
    Tulen ajan kanssa ,ja luen blogisi läpi,:)sen verran olet mielenkiintoinen"kuutamoinen" :))Sinula upeita kukkia!!minulla vain kukat kukkaruukuissa:))
    Mukavaa viikonloppua!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu, kun olet löytänyt tänne ja myös päässyt joistain vanhoista muistoista. Mullahan nyt on hävitetty paljon kaikkea muistorikasta,kun on ajatus muuttaa. 15 v tässä on kerätty kaikenlaista ja hyvin paljon sitäkin aikaisemmasta menneisyydestä on kaikenlaista. Pakko luopua kun ei vaan voi kuvitella raahaavansa kauas muutossa kaikkea, vaan ei ihan kaikkea voi kuitenkaan hävittää. Usein miehillä on vielä vaikeampaa luopua omista tavaroistaan :)

      Poista