sunnuntai 16. elokuuta 2020

Kuumuutta

Sunnuntaipäivä on mennyt jotain touhutessa. Kävin kaupassa ainakin ja paistoin lettuja, eipä oikein muuta jäänyt mieleen. 

Olen ollut ns.pahallapäällä, tämä kuumuus alkaa käydä hermoon. Ja kuumuus tuntuu jatkuvan vielä. Pieni asunto aurinkoon päin, ei mistään tule viilennystä. Ei ole tämä mun kämppä pitkään. 

Ulkona oli nytkin ihan hyvä ilma ainakin varjossa, kun kävin kävelyllä. Pihlajanmarjat ovat jo aika punaisia. Koulut alkaneet ja monet ovat vähän kaihoissaan kesän loppumisesta. Mulla ei tänä kesänä ollut oikein mitään kohokohtaa.

Vähän Aurinkoisia Ajatuksia tähän loppuun:

Paras tapa varmistaa 

tuleva onnellisuutensa

on olla tänään juuri niin

onnellinen kuin suinkin

on mahdollista

Charles W. Eliot

Niin sitä pitää olla...jospa se tästä...

Moi vaan huomiseen!


5 kommenttia:

  1. voin vain kuvitella ,sen kuumuuden asunto etelään päin:(
    onko sinulla pimennysverhoja,joilla saisit auringon säteet väistämän muuaalle.minä laitoin varaston(pakasteet varastossa) ja autotallin ikkunoihin foliosta suojat,
    Niin olen huomannut tänä vuonna tulee triplasti pihlajanmarjoja,aion kyllä jostain metsän siimeksestä käydä sankollisen poimimassa,keitän mehua,ja sitä sokeritonta mehua naukkailen:)))) hampaat irvissä talvella ☺😊🙂🙂
    kaunis kuva !
    ja ihana runo 🧡💜🤍
    mukavaa alkavaa viikkoa!,Sinulle Emilie!
    ...toivotaan viileimpiä päiviä,

    VastaaPoista
  2. Ei ole totta! Meidän kulmilla ei ole yhtään pihlajanmarjoja. Vai onko mulla nyt ihan silmät selässä? Pihallakin kasvaa yksi lintujen istuttama pihlaja, mutta siitä en voi vielä ehkä vuosiin odottaa mitään...ehkä täytyy kurkkia naapuriin ;)

    VastaaPoista
  3. Meilläkin pihlajat ovat aivan täynnä marjoja. Pitäisiköhän kokeilla pihlajanmarjahyytelöä tehdä.

    VastaaPoista
  4. Asunnon kuumuus on hankalaa, mutta muuten voi viilentää itseään järvessä. Minä käyn joka aamu järvihölkkämässä ja viileys säilyy pitkälle päivään.

    VastaaPoista
  5. Tänään on täällä ollut viileämpää... Muuten harmittaa kun auton kanssa on taas ongelmia...

    VastaaPoista